donderdag 16 oktober 2008

Seizoen 2008 bijna op zijn einde

Seizoen 2008 was een heel mooi seizoen, met nu zo'n 121 vaarten gecrewt of geholpen te hebben was dit een absoluut ''top jaar'' voor mij.
Me weblog heb ik nooit meer bijgewerkt vanaf Mei, zo druk werdt het toen dat er weinig tijd voor was.
Vele mooie momenten waren er zeker en toch ook zeker tegenslagen.
Het positieve laat ik nu zien het negatieve is afgesloten en praat ik niet graag meer over.
Zoals dit jaar bezocht ik 9 evenementen, Waregem (Belgie), Eindhoven, Barneveld, Oeken, Joure, Roermond, Zwolle, de One Day Fly in Buren en de Balloonjump 2008 op Vliegveld Teuge.
Aan het begin van het jaar in Maart bezocht ik de ballonfabriek van Schroeder Fire Balloons in Schweich (Duitsland) een heel mooi hoogtepunt in mijn ballon leven en dan die ene dag ook nog combineren met een bezoek aan Gefa-Flug in Aachen (Duitsland) waar ze luchtschepen bouwen. Kortom mooie momenten genoeg beleefd.
Deze mooie momenten zijn ook zeker allemaal op foto vast gelegd en te bekijken via mijn website http://www.bramballoncrew.nl/ en nu laat ik u hier er een aantal van zien.

Geen opmerkingen: