maandag 11 februari 2008

Ballonseizoen vroeg van start!!!


Het mag je niet ontgaan zijn, het prachtige weer van de afgelopen dagen.
Het was dus super mooi weer om te ballonvaren.

Zaterdag mocht ik al 3 ballonnen spotten en Zondag ochtend ben ik om half 7 op de fiets gestapt om vervolgens richting Harfsen te rijden waar 2 ballonnen opstegen de PH-LZN en PH-NLV. Op de terugweg naar Twello kwam Herman Rotman nog overvaren vanuit Joppe met de PH-ZVN.
's Middags heb ik de PH-LKA en PH-WIN nog gespot.

Maandag middag toen ik net terug was uit school was het nog zo mooi weer dat ik besloot ff een stukje te gaan fietsen en toen zag ik onderweg de PH-JPH nog varen, ik ben er achter aan gegaan en ik reed bij Wilp de dijk op waar hun net heel laag aan het varen waren. Zo'n 100meter terug stond de volgwagen en toen heb ik mijn fiets achterin gezet en ben mee gereden met de volgwagen achter de PH-JPH aan. De PH-JPH is in de Posterenk geland.

Foto's van dit super weekend vind u op
http://www.bramballoncrew.tk/

Geen opmerkingen: